piątek, 1 marca 2019

Szukamy domu/AKTUALIZACJA: Już znaleźliśmy nowe domy


Luty minął mi szybko i w stresie. Mam nadzieję, że dla Was był bardziej łaskawy....
Dziś więc bez lalek. Konkretnie i z prośbą, o przekazanie linku do tego posta - dalej.

Do oddania 3 chłopaki i 3 dziewczyny, ur. w połowie stycznia (aktualne zdjęcia).
Jedzą samodzielnie. Nie załatwiają się już w kojcu, ale na gazetę ;-)
3 pieski:




3 suczki:




Tak wygląda mama:




Więcej, o losie całej siódemki, pisałam ponad 2 tyg. temu TUTAJ:

http://simran4.blogspot.com/2019/02/miay-zostac-zabite.html


AKTUALIZACJA: I jak to bywa w przypadku piesków, czy kotków do oddania z rąk prywatnych, a nie tzw. "adopcji" organizowanych przez absurdalnie restrykcyjne fundacje (często prowadzonych tak, by zwierzaka jednak nie oddać), maluchy natychmiast po ogłoszeniu zamieszczonym w lokalnej prasie, znalazły nowe domki. Nadesłane zdjęcia zadowolonych piesków na nowych legowiskach, podnoszą na duchu :-D !

Happy endAQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ - a tę końcówkę od siebie dopisał już Czarnobyl :-)


(z prawej strony fotografii)  

6 komentarzy:

  1. No bardzo wygodne łóżeczko ;) Sio kociambry, teraz Sowa wypróbuje ;) A , nie zmieści się? Trudno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he... To już kolejna edycja kotów, które anektują mi umywalkę. Widać więc, że naprawdę musi być bardzo wygodna. Chyba opatentuję jako nowy rodzaj legowiska ;-)
    Serdeczności, Sówko!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne psiaczki <3 ciesze sie ze znalazly dobre domki <3

    Alez "czarna" umywalka hehehe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też się bardzo cieszę :-)

      Żebyś wiedziała, że jest "czarna", zwłaszcza jak z niej wyjdą i zostawią ślady swoich łapek oraz kłaki ;-)

      Usuń
  4. Miło się robi na sercu, kiedy dochodzą do mnie takie dobre wiadomości o pieskach :)))
    Kociaki w umywalce to nieczęsty a jakże sympatyczny widok :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie naprawdę dużo chętniej biorą czworonożne dzieciaki z rąk prywatnych. No chyba, że jest to sezon wakacyjny, ale i ja przed laty wzięłam z ogłoszenia w czerwcu RecyDywkę, a w sierpniu BelzeBuba.

    Właśnie wrzuciły mi do odpływu umywalki mydło ;-S

    OdpowiedzUsuń