piątek, 30 sierpnia 2013

Petites Club. Jemila z Johanesburga. Część 2/ Petites Club. Jemila of Johannesburg. part 2


Nie miałam pojęcia, że i w tym przypadku Mattel zdecydował się na multikulturowy krok. Kruszyny liczące 6,5 cm, także doczekały się wydania: "Girls of the World". Konkretnie ile ich było, jeszcze nie ustaliłam. Moja Jemila z Południowej Afryki, trafiła mi się z drugiej ręki na Allegro. "Dziewczyn Świata" niestety nie sprowadzono do Polski. Miałam więc szczęście, że kupiłam już nie promocyjnie, ale nadal stosunkowo tanio na Allegro laleczkę ze znikomymi śladami użycia i wszystkimi akcesoriami od osoby, która mieszkała w USA.




Pudełeczko a la globus, jest ogromnie pomysłowe i zgrabnie wykonane, cieszę się więc, że mała dziewczynka o brązowych oczach z kitką loków, spiętą na czubku głowy, dotarła do mnie razem  z tym "domem". Niemniej tylko Jemila poszła ze mną kilka dni temu na spacer do lasu, gdzie w pełni doceniłam jej urodę. W przypiekającym słońcu schyłku lata, które czy mi się to podobało, czy nie, barwiło mą skórę na brąz ciemniejszy od tego, który był cechą rozpoznawalną Jemili, odkrywałam piękno maleńkiej postaci, która najpierw stała obok monitora przy moim dawnym stanowisku pracy, a następnie, biedaczka, spędziła 2 lata w kartonie.

   


Tym milej jej było wreszcie znaleźć się wśród wrzosów i porostów, które przypominały dżunglę. Jemila nie czuła się w niej samotna. Naszą sesję przyszła obserwować z zainteresowaniem, małoletnia, ufna jaszczurka...




CDN...

Wysokość: 6,5 cm.
Tworzywo: guma (głowa), plastik (reszta).
Sygnatura: Mattel INC 2004 (na głowie)
Cechy szczególne: najmniejsze lalki Mattela
Data produkcji: 2008
Kraj produkcji: Chiny

Height: 6.5 cm.
Material: rubber (head), plastic (the rest).
Signature: Mattel INC 2004 (the head)
Special features: The smallest doll Mattel
Date of manufacture: 2008
Country of production: China


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz