środa, 30 września 2020

Barbie Albinoska - cz. 2

Ten miesiąc zaczęłam prezentacją lalki niestandardowej. Na moldzie zdecydowanie etnicznym, w typie African American, powstała biała dziewczyna. Kolekcjonerzy nazwali ją: Barbie AA - Albinoska (z prawej). 

2 lata później (2017r.), Mattel zaprojektował nowy mold noszący cechy afroamerykańskie. Dodatkowo, uraczył tę lalkę bujną, niesamowicie realistyczną fryzurą. Tak narodziła się Albino - istota eteryczna, może nie wpisana w uznane kanony piękna, ale za to: zapadająca w pamięć. 

Podobnie, jak w przypadku urody Agaty Buzek, możemy powiedzieć, że jest śliczna, bądź nieładna. Niemniej, trudno przejść obok niej bez komentarza...  






Czy mam rację - oceńcie sami. (wśród brzóz, na których człowiek, już wystawił maźnięciem farby WYROK ŚMIERCI - jakże częsty w ciągu ostatnich 2 lat!) 



Na tym moldzie zrobiono również typową, bardzo udaną, sympatyczną Barbie ciemnoskórą, opatrzoną numerem: 106. Trzymałam ją kilka razy w ręku, przy okazji zakupów w supermarketach. Różnica jest ogromna, a mold zdradza spore możliwości aranżacyjne, pod warunkiem, że lalka wyjdzie z nurtu tanich, pozbawionych artykulacji, sezonowych zabawek...

Przy okazji, miłośników przyrody, zapraszam TUTAJ: 

http://simran4.blogspot.com/2020/09/malenki-dinozaur-czyli-liczaca-35-cm.html

na spotkanie z miniaturowym Dinozaurem.  



Bohaterkę dzisiejszego posta, otrzymałam na początku lata w prezencie od Porcelanowej Ewuni. 💖 




Życzę Wam słonecznej, spokojnej i zdrowej jesieni! :-)

17 komentarzy:

  1. Wspaniale ogląda się takie zdjęcia, kiedy za oknem szaro i buro... Widoczne zazwyczaj góry zniknęły gdzieś za mgłą... Pada.
    Za to sesja jest pięknym wspomnieniem lata a oryginalne panny i kwiaty zdobią ją w nadzwyczajny sposób ♥♥♥
    Pozdrawiam serdecznie, Kiduś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chiński modem, jak każdy chiński gniot, rozpada się tuż po gwarancji, co zsyła na mnie coraz częstsze przerwy w dostawie netu. Skutkuje to m.in. utratą komentarzy w momencie publikacji (jeśli ich wcześniej nie skopiuję), co spotkało właśnie obszerny komentarz do Twojej refleksji, Oleńko...

      Usuń
    2. Pisałam w nim m.in., że fantastycznie jest mieć góry za oknem, a z mojego punktu widzenia, jeszcze bardziej cudowny musi być widok morza ;-)
      I, że w obecnej sytuacji, w której wolność obywatelska jest nieprzewidywalnym darem - tfu! - darem zależnym od kilku zaledwie osób, biegłam z mymi lalami w każdy letni dzień, chłonąć słoneczną Wit D i piękno przyrody.
      Zdrowia i wolności, Oleńko! :-D

      Usuń
  2. Agata Buzek ma bardzo interesującą i intrygującą urodę :0) według mnie nieładne, to może być zachowanie ;0) ale ja uwielbiam przyglądać się ludziom, każdy ma w sobie to "coś", każdy ma w sobie piękno :0)
    A Twoja Panna Albi jest po prostu przeurocza :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby każdy miał takie podejście do ludzi, jak Ty - świat byłby dużo lepszym miejscem do życia :-D
      Bardzo lubię i cenię Agatę Buzek, mimo braku sympatii do jej ojca - polityka. Nie mieści się to w mojej wyobraźni, jak trudno być dzieckiem takiej "szychy". Jasne: są przepustki na stanowiska, ale jest też masa niezasłużonego hejtu i zawiści... ;-(
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Agatą trafiłaś wyśmienicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą, fajnie by było mieć lalkę Agaty Buzek. To świetna aktorka, która miała nieszczęście mieć ojca polityka. Bo wielu ocenia ją przez ten pryzmat. W kruchej , porcelanowej powłoce kryje się utalentowana i silna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka śliczna, ale albinoską z niej żadna skoro ma piegi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio napisałam Tobie a ty dalej jak nawiedzona albo nie do edukowana a to już staje się maniakalne :(
      Na miejscu Kidy wstawiła bym Ci bana :( :( :(

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia plenerowe, takie ciepłe i zielone jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tak, środek lata... Teraz powolutku coraz więcej liści łapie u nas żółte tony.

      Usuń
  7. Mnie się ogromnie podoba ta Albinoska - dla mnie jest zdecydowanie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie je pokazałaś <3 Plener zachwyca,
    ale ten "dinozaur" wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ta panienka, to prawda. I pięknie prezentuje się na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń